LICENČNÍ SMLOUVA NA ZÁKAZNICKOU PODPORUpro uživatele informačního systému odpadového hospodářství SOAN pro systémy WIN32
je uzavřena na dobu určitou na období jednoho kalendářního roku pro vedení a zpracování záznamů v tomto období.
PředmětPředmětem smlouvy je soubor služeb zákaznické podpory poskytovaných výrobcem registrovaným uživatelům informačního systému SOAN odpadového hospodářství. Garantuje svým držitelům automatický přísun legislativních a funkčních aktualizací systému, informací a poskytování služeb technické podpory. Soubor služeb neobsahuje vedlejší náklady, např. cestovní výlohy, práce u uživatele, školení a pod. Uvedené vedlejší náklady jsou účtovány samostatně.
Soubor služeb zákaznické podpory obsahuje- Záruka dodání aktualizace programu podle platné legislativy do 30 dnů ode dne
- schválení daného zákona
- Průběžné aktualizace programu (úpravy, rozšíření, nové verze)
- Telefonická podpora denně 9:00 až 18:00
- E-mailová podpora do 24 hodin
- Přístup na diskuzní fórum technické podpory www.qdw.cz s možností elektronického účtu
- Servisní zásah do 2 pracovních dnů ode dne nahlášení
Cena je uvedena bez DPH a je stanovena podle platného ceníku. V jednotlivých případech může být stanovena smluvně. Platba za služby je provedena jednorázově formou ročního předplatného Dodavatel si vyhrazuje právo pozastavení služeb zákazníkovi, který má neuhrazené pohledávky vůči dodavateli.Dodavatel žádným způsobem neručí za škody, způsobené užíváním programu.